در حالی که متجاوزان سعودی هر روز دست به جنایت جدیدی علیه مردم یمن می زنند، اوضاع بهداشتی و درمانی در یمن بسیار وخیم است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون وزارت بهداشت یمن در گفتگو با تلویزیون العالم از صنعاء درباره اوضاع درمانی و بهداشتی مراکز بیمارستانی یمن گفت: امروز متجاوزان آمریکایی و سعودی بدترین جنایت و تجاوز را بر ملت مظلوم یمن تحمیل کرده اند و نزدیک به بیست ماه است که محاصره ظالمانه علیه مردم یمن ادامه دارد و مردم این کشور از بدیهی ترین حقوق خود محروم هستند.

ناصر العرجلی گفت: محموله های دارویی وارد کشور نمی شود و در درمان افراد بیمار و زخمی های ناشی از حملات هوایی دیوانه وار سعودی ها با مشکلات زیادی روبرو هستیم. متجاوزان سعودی هر روز دست به جنایت جدیدی علیه مردم یمن می زنند.

اوضاع بهداشتی و درمانی در یمن بسیار وخیم است و  می توان گفت وضع درمانی و دارویی در یمن به فروپاشی کامل رسیده است.

وی افزود کشور با کمبود شدید دارو و تجهیزات پزشکی روبروست. ما شاهد تجاوز سازمان یافته علیه بخش درمانی و دارویی یمن هستیم. متجاوزان سعودی مراکز درمانی و مراکز تولید دارو و بیمارستان ها را هدف قرار می دهند و تا این لحظه بیش از چهارصد مرکز درمانی و بیمارستانی هدف حملات متجاوزان سعودی قرار گرفته است.

به دلیل همبستگی و همکاری شدیدی که میان نیروهای کادر درمانی و بیمارستانی یمن وجود دارد، کمک ها به مردم این کشور با توان موجود ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار