مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: دیار کریمان میزبان بیش از ٧٠ هنرمند مستند ساز و برگزیده دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت است.

حضور مستند سازان برگزیده در کرمان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  محمّد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان  گفت : این اداره کل در راستای تقویّت و حمایت از فعالیّت های سینمایی و مرور فیلم های منتخب جشنواره، طبق تفاهم نامه ای با دفتر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از ٢٣ اذر میزبان نزدیک به ٨٠ نفر از برگزیدگان، هیأت داوران و مسئولان برگزاری دهمین جشنواره سینما حقیقت است. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، برخی برنامه های این چند روز را چنین عنوان کرد: اکران سه فیلم برگزیده مستند، اکران حداقل ٣٠ فیلم از فیلم های برگزیده جشنواره امسال و فیلم های برگزیده تعدادی از فیلم سازان مستند کرمان در سالن سینما شهر تماشا و تدارک کارگاه های آموزشی در تهران و کرمان  از برنامه های این جشنواره است. 

 وی به قرار گرفتن حداقل ١٤ فیلم از سینما گران کرمانی در جدول اصلی جشنواره  و اکران در سالن های اصلی در زمان مناسب تأکید کرد و اکران ساخته های سینمای مستند کرمان در تهران و کرمان و آشنایی مردم با این تولیدات و دیده شدن توان و بضاعت سینمای مستند را مهمّ ترین وجه این جشنواره برای هنرمندان استان کرمان دانست.  

 علیزاده  گفت: دهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران( سینما حقیقت) از ١٤  تا ٢١ آذر  با حضور ٧٠ مستند ساز  داخلی و خارجی و تعدادی از مستند سازان استان کرمان در هفت بخش  در تهران برگزار می شود. 

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار