رییس اداره بهزیستی آران و بیدگل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 4 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط خیران شهرستان به معلولان بهزیستی اهدا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدر ایمانیان اظهار کرد: علاوه بر این کمک‌ها، ساخت مجموعه شبانه‌روزی سالمندان با ظرفیت 30 نفر با کمک 20 میلیارد ریالی خیرین و همچنین آغاز ساخت مجموعه نگهداری سالمندان با تخصیص اعتبار 10 میلیارد ریال در فاز نخست از دیگر فعالیت‌های خیرین در زمینه کمک به مددجویان بهزیستی است.

وی افزود: امسال برای اشتغال 66 نفر از معلولان بهزیستی  بیش از هفت میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات  در قالب پرداخت حق بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی و همچنین اشتغال مستقیم معلولان پرداخت شده است.

ایمانیان با اشاره به جمعیت بیش از دو هزار نفری معلولان آران و بیدگل، تصریح کرد: بیشترین تعداد معلولان شهرستان به ترتیب جسمی- حرکتی و ذهنی و ناشنوایی است.

رییس اداره بهزیستی آران و بیدگل، خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی شهرستان در راستای خدمت رسانی به معلولان با معلولیت شدید امسال  سه میلیارد ریال و در زمینه مستمری افراد با ضایعه نخاعی 540 میلیون ریال پرداخت کرده است.

ایمانیان با اشاره به وجود 20 بیمار اوتیسم در آران و بیدگل از راه‌اندازی نخستین مرکز آموزش کودکان اوتیسم تا پایان سالجاری در این شهرستان خبر داد.

وی از راه‌اندازی نخستین مرکز درمان بیماران روانی مزمن بانوان در پایان امسال خبر داد و گفت: این مرکز توسط بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۶:۱۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
خداروشکر