مشهد؛

پدر و مادر شهید واقفانی برای احیاء سنت اهل البیت (ع)

مادر شهید کاووسی یک و نیم ساعت آب قنات را وقف عزاداری اهل بیت کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ در گرامی داشت دهه وقف امام جمعه بردسکن به همراه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و دوتن از هیات امناء امامزاده سید میرزا طاهر حسینی این شهرستان با خانواده شهید محسن کاووسی دیدار کردند.
دراین دیدار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن از کمک 6 میلیون تومانی پدر شهید کاووسی حاج حسین کاووسی به بقعه متبرکه امامزاده سید میرزا طاهر حسینی تقدیر کرد
حجت الاسلام ابراهیم سردار آبادی افزود:مادر شهید به نام خاور  عسکری نیز یک و نیم ساعت از آب قنات روستای زیر وقت  از توابع بخش مرکزی  بردسکن را وقف عزاداری اهل بیت (ع) کرد.
او با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا افتخار جامعه  هستند گفت:  وقف سنت حسنه و پسندیده ای است و هرکسی توفیق یافت تا در عمرش یکبار این عمل را انجام دهد ، ذخیره ای برای جهان و آخرت او باقی می ماند و حتما واقفان مصداق بارز مجاهدان واقعی در راه خداوند هستند.
دراین دیدار امام جمعه بردسکن نیز ضمن تجلیل از این دو واقف خیراندیش گفت: حقیقتا شما پدر و مادر شهید مصداق جهاد فی سبیل الله هستید که هم با مال و جان فرزند عزیزتان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و وقف گام برداشته اید.
در پایان این دیدار پدر و مادر شهید کاووسی مورد تکریم قرار گرفتند.
شهید محسن کاووسی در سال 65 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام// ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار