یزد؛

برگزاری دومین همایش استانی دفاتر پیشخوان

دومین همایش استانی دفاتر پیشخوان و دستگاه‌های خدمات‌رسان در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛رضا یادگاری رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و فناوری اطلاعات استانداری یزد از برگزاری دومین همایش استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در راستای تحقق خصوصی‌سازی و توسعه دولت الکترونیک خبر داد.

 

 
 یادگاری گفت: این همایش روز چهارشنبه فردایکم دی ماه با حضور دستگاه‌های خدمات‌دهنده بخش دولتی و مسئولان و کارکنان دفاتر پیشخوان استان در استانداری یزد برگزار می‌شود.

وی دستگاه‌های همکار در برگزاری این همایش را استانداری یزد، شرکت آب و فاضلاب شهری، شرکت توزیع برق، دستگاه‌های خدمات دهنده، انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت نام برد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری یزد افزود: در این همایش از دستگاه‌های خدمات‌دهنده و دفاتر پیشخوان فعال استان که بر اساس شاخص‌هایی مانند تعداد خدمات ارائه‌دهنده، تعداد دفاتر، نوع پشتیبانی از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، نوع خدمات و نحوه پاسخ‌گویی به دفاتر ارزیابی شده‌اند تقدیر می‌شود.

یادگاری با اشاره به اینکه نخستین همایش دفاتر پیشخوان، مرداد ماه سال گذشته برگزار شده بود هدف از برگزاری دومین همایش را گسترش و ترویج دولت الکترونیک، توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک، توسعه کیفی خدمات قابل ارائه و تقویت دفاتر پیشخوان دولت به عنوان یکی از ابزارهای تحقق اصل 44 و دولت الکترونیک عنوان کرد.

وی تشویق و ترغیب دستگاه‌های خدمات‌رسان برای واگذاری خدمات به صورت الکترونیکی، ارزیابی و تقدیر از دفاتر پیشخوان برتر، ایجاد فضای رقابتی سالم برای رشد و ارتقا و نیز ارزیابی و تقدیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان برتر در امر تحقق شعار خصوصی‌سازی و توسعه دولت الکترونیک را از دیگر اهداف این همایش نام برد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.