با حضور استاندار ایلام، مدیر کل جدید تأمین اجتماعی استان ایلام معارفه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، استاندار ایلام در آئین تکریم و معارفه مدیران کل تأمین اجتماعی استان، گفت: تأمین اجتماعی از جمله دستگاه‌هایی است که در زندگی مردم بسیار تأثیرگذار است که حدود 50 درصد مردم تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

محمدرضا مروارید خواستار تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان تأمین اجتماعی استان شد و گفت: ساختمان بیمارستان آماده و دستگاه‌ها و تجهیزات مدرنی نیز در آن نصب‌شده اما به خاطر مشکلات جزئی هنوز به بهره‌برداری نرسیده است که این امر موجبات نارضایتی افراد تحت پوشش این سازمان را فراهم آورده است.

استاندار ایلام همچنین استقرار درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان‌های استان را ضروری برشمرد و تأکید کرد: افراد تحت پوشش این سازمان بیشتر از طبقه متوسط و ضعیف جامعه هستند که لازم است به خواسته‌ها و مطالبات آنان توجه شود.

وی کسب مناصب مدیریتی را از انتظارات جامعه بانوان کشور و استان برشمرد و گفت: در حال حاضر حدود 70 نفر از بانوان در مناصب مدیریتی در سطح استان فعالیت می‌کند  و مدیرکل جدید تأمین اجتماعی دومین بانویی هستند که در رأس یک دستگاه اجرایی در سطح استان قرار می‌گیرند.

استاندار ایلام همچنین به انتخاب مدیران سازمان تأمین اجتماعی از داخل خود بدنه اشاره و گفت: مدیرانی که از داخل بدنه سازمان‌ها انتخاب می‌شوند، با توجه به اشرافیتی که بر رسالت آن سازمان دارند، موفق‌تر عمل می‌کنند.

در پایان این مراسم، از زحمات محسن محمودی تقدیر و خانم سهیلا ملکشاهی به‌عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی استان منصوب شد.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.