اذعان هیئت پارلمانی فرانسوی بر تصویرسازی‌های رسانه‌های غربی علیه سوریه

هیئت پارلمانی فرانسه پس از بازدید از برخی مناطق حلب اعلام کردند آنچه رسانه‌های غربی از وضع این شهر منتشر کرده‌اند، مغایر با واقعیت است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، تیری ماریانی، رئیس هیئت پارلمانی فرانسه، پس از بازدید از بخشی مناطق آزاد شده شهر حلب از چنگ تروریست‌ها تاکید کرد: تصویری که رسانه‌های غربی از اوضاع شهر حلب به نمایش گذاشته اند، با واقعیت مغایر است.

وی گفت: با توجه به اینکه روحیه مردم سوریه برای بازسازی وطنشان بسیار بالاست، مهمترین مسئله هم اکنون چگونگی کمک‌رسانی به این کشور برای بازسازی آن است. مسئله‌ای که سازمان های بین‌المللی باید به آن بپردازند.

رئیس هیئت پارلمانی فرانسه با اشاره به حوادث تروریستی اخیر سایر کشورها تاکید کرد: خطر تروریسم در تمامی کشورها یکسان است و همه در معرض حوادث تروریستی و انفجارهای انتحاری هستند.

هیئت پارلمانی فرانسه و گروه رسانه‌ای همراه آن، با همراهی برخی از مسئولان سوری از چند مرز بهداشتی و درمانی، بخش هلال احمر سوریه، قلعه حلب و محل اسکان موقت مردم بازدید کرد.

پیتر بوکلیه، خبرنگار فرانسوی این هیئت، نیز درباره مغایرت داشتن تصاویری که عموم مردم از شهر حلب دیده اند با واقعیت این شهر به شدت اظهار تعجب کرد و گفت: هدف از این سفر چند روزه کسب اطلاع از اوضاع حقیقی جاری در حلب بود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار