یک محموله قاچاق به ارزش یك میلیارد و چهارصد میلیون ریال کشف و سارق با 90 فقره سرقت دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی به منظور برخورد با قاچاقچیان كالا و مقابله با افراد سود جو، با انجام اقدامات فنی و پلیسی مطلع شدند یك انبار واقع در یكی از محله های این شهرستان به مخفیگاه كالای قاچاق از نوع سیگار تبدیل شده است.  

 
وی ادامه داد: موضوع در دستور كار ماموران انتظامی شهرستان شیراز قرار گرفت و پس از شناسایی محل انبار كالای قاچاق، با هماهنگی مقام قضائی از آن انبار بازرسی و مقادیر قابل توجهی سیگار قاچاق كشف كردند.  
 
سرهنگ ملك زاده با بیان اینكه ارزش این محموله كالای قاچاق كشف شده برابر نظر کارشناسان یك میلیارد و چهارصد میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان كرد: یك نفر متهم دستگیر و پرونده مقدماتی تشكیل و تحویل مقام قضائی شد.
 
سارق مغازه با 90 فقره سرقت به آخر خط رسید  
رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یك سارق مغازه در شیراز و كشف 90 فقره سرقت از وی خبر داد.  
سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: مأموران كلانتری شیراز از طریق گشت زنی فردی را که در حال سرقت لامپ از مغازه میوه فروشی بود دستگیر شد.  
 
وی ادامه داد: متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات از كلانتری شهرستان شیراز به پلیس آگاهی استان منتقل شد.  
   
سرهنگ حیدری افزود: در تحقیقات انجام شده از این سارق، وی به 90 فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان شیراز اقرار كرد كه صنحه های سرقت بازسازی و تاكنون 44 نفر از شكات شناسایی شده اند.  
 
وی تصریح کرد: سارق دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.