همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر از 4 طرح صنعتی و تولیدی بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در سفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت در آذربایجان شرقی از  4 طرح صنعتی و تولیدی به ارزش 267 میلیارد ریال  بهره برداری شد.

هم چنین واحد تولیدی نوشت افزار با ظرفیت 700 تن و سرمایه گذاری 55 میلیارد ریال، طرح توسعه آریا کمپرسور تبریز با ظرفیت تولید 200 دستگاه در سال و با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از این واحدها در شهرک سرمایه گذاری خارجی شبستر برای 32 نفر زمینه اشتغال فراهم شد.
در این آئین عملیات اجرایی طرح توسعه شهرک مصالح ساختمانی در زمینی به مساحت 70 هکتار با سرمایه گذاری 343 میلیارد ریال دولتی برای انجام زیرساخت و سرمایه گذاری 3 هزار و 500 میلیارد ریال بخش خصوصی برای راه اندازی آن آغاز شد که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال برای 2 هزار و 425 نفر فراهم می شود.
همزمان با گرامیداشت دهه فجر از واحد لوله و پروفیل کبیر برای تولید انواع لوله های استیل و زنگ نزن و ورق های طرح دار رنگی زنگ نزن با ظرفیت تولید 87 هزار تن و سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال بهره برداری شد و در این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای 40 نفر فراهم شده است.
با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از واحد تولید ساخت انواع تانکر مخزن و کانتینرهای فلزی با ظرفیت تولید 3 هزار و 500 تن و سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال و طرح توسعه واحد تولید اتصالات برنجی با ظرفیت 2 هزار تن و سرمایه گذاری 12 میلیارد ریال بهره برداری شد.
با بهره برداری از این واحدها در شهرک صنعتی آخولا واقع در جنوب غربی تبریز برای 120 نفر زمینه اشتغال فراهم شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار