در شرایطی که ورود بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به پایتخت انگلیس با تظاهرات لندنی‌ها همراه شد، معطل شدن وی پشت دفتر نخست‌وزیر این کشور به سوژه خبری تبدیل شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی ؛ معطل شدن نتانیاهو پشت در بسته دفتر ترزا می ، نخست وزیر انگلیس به سوژه خبری تبدیل شده است.

به گزارش روزنامه انگلیسی گاردین، شروع این مراسم برای بنیامین نتانیاهو خجالت‌آور بود زیرا هیچ‌کس برای استقبال از او در مقابل دفتر نخست‌وزیر انگلیس حاضر نشده بود.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو که سردرگم شده بود، لحظاتی را پشت در معطل ماند و سپس به تنهایی وارد دفتر ترزا می شد.

نخست‌وزیر اسرئیل دقایقی بعد با همتای انگلیسی خود مقابل عکاسانی که در خیابان دانینگ تجمع کرده بودند، حاضر شد.

همزمان با دیدار نتانیاهو و می، صدها نفر از مردم در لندن در نزدیکی دفتر نخست‌وزیری انگلیس تظاهرات کردند.

لندنی‌ها در تظاهرات روز دوشنبه که فعالان حامی فلسطین آن را سازمان‌دهی کرده بودند، مخالفت خود را با سفر نتانیاهو به لندن و سیاست‌های نژادپرستانۀ تل‌آویو علیه مردم فلسطین اعلام کردند.

آن‌ها در این تظاهرات ضمن محکوم کردن شهرک‌سازی‌های اسرئیل در اراضی فلسطینیان، بر پایان یافتن جنایت‌های رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین تأکید کردند.

افرادی که در این تظاهرات شرکت کرده بودند همچنین شعارهای «نتانیاهو جنایتکار جنگی است»، «غزه باید آزاد شود»، «سفر نتانیاهو به انگلیس محکوم است» و «فلسطین باید آزاد شود» را سر می‌دادند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار