رئیس بنیاد نخبگان فارس از رونمایی زندگی‎نامه 4 نخبه علمی این استان در قالب رمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان فارس گفت: رمان‎های زندگی‎نامه استادان برگزیده جایزه علامه طباطبایی توسط بنیاد نخبگان فارس رونمایی می‎شود.

شریف افزود: بر اساس سند راهبردی کشور در امور نخبگان مبنی بر تکریم نخبگان و الگوسازی از آنان برای صاحبان استعدادهای برتر از طریق ترویج رمزهای موفقیت و زمینه‌سازی برای هدایت گروه‎ها و فعالیت‎های نخبگانی از سوی آنان، بنیاد نخبگان استان فارس، نگارش و چاپ کتاب زندگی‎نامه اساتید برگزیده جایزه علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان را در قالب رمان در دستور کار قرار داده و در مراسم تکریم این اساتید از کتاب‎های تهیه شده رونمایی می‌‎کند.

وی ادامه داد: بر اساس این برنامه سوم اسفند ماه 1395 در مراسم تکریم از جایگاه علمی و اخلاقی چهار نفر از استادان برجسته و دانشمندان بین‎المللی شیمی حبیب فیروزآبادی، ناصر ایرانپور، هاشم شرقی و افسانه صفوی از کتاب رمان زندگینامه این فرهیختگان رونمایی می‎شود.

رئیس بنیاد نخبگان فارس تصریح کرد: امیدواریم با توزیع این کتاب‌ها در جامعه و مطالعه آنها توسط نوجوانان و جوانان کشور بتوانیم علاوه بر به تصویر کشیدن زندگی و تلاش‌های این بزرگواران در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور، الگوسازی صحیح و شایسته‌ای را از این بزرگواران برای جامعه فراهم کنیم.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.