به اذعان کاخ سفید، ترامپ در حالی در دیدار با شینزو آبه، با لبخند و حرکات سر سخنان وی را تأیید می‌کرد که هیچگونه ابزار ترجمه‌ای در اختیار نداشت و از صحبت‌های وی سر در‌نمی‌آورد.

حرکات ترامپ در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از گاردین، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، در دیدار روز جمعه خود با «شینزو آبه»، نخست‌وزیر ژاپن، در کاخ سفید، با دقت به سخنان وی گوش می‌کرد و حتی صحبت‌های وی را با لبخند و تکان دادن سرش تأیید می‌کرد. این در حالی است که «سارا هاکبی سندرز»، معاون دبیر مطبوعاتی کاخ سفید، اذعان کرد ترامپ در جریان این دیدار هیچگونه ابزار ترجمه‌ای در اختیار نداشت.     

هاکبی، با این حال اظهار داشت ترامپ و شینزو آبه پیش از این دیدار، به تفصیل با یکدیگر گفتگو کرده بودند. ترامپ در جریان نشست خبری پس از پایان سخنان نخست‌وزیر ژاپن و برای پاسخ دادن به پرسش خبرنگارانی که برخی از آن‌ها ژاپنی بودند، از هدفون مخصوص ترجمه استفاده کرد. 

در ادامه این مطلب آمده است: دست دادن ترامپ و شینزو آبه نیز به سوژه‌ای داغ در میان رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است. دست دادن این دو نفر که بیش از حد طولانی شده بود و حالت چهره نخست‌وزیر ژاپن که کلافگی وی را نشان می‌داد، از نکات جالب این دیدار بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار