پليس سودان به دنبال انفجاری در پايتخت اين کشور از کشف مواد منفجره برای ساخت بمب خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس سودان در بیانیه ای اعلام کرد دستگاه امنیتی این کشور در یک آپارتمان در خارطوم، به دنبال انفجاری که به زخمی شدن یک نفر منجر شد، موادی با قدرت انفجاری بسیار بالا کشف کرد که برای ساخت بمب به کار می رود.

این منبع اعلام کرد اعضای دستگاه قدرتمند اطلاعات و امنیت ملی سودان و پلیس این کشور بعد از انفجاری که ساعت دو بامداد روز یکشنبه به وقت محلی روی داد، به آپارتمانی در محله مسکونی آرکویت در جنوب پایتخت سودان یورش بردند.

به گفته مقامات سودانی در این حمله، موادی که برای انفجارهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین گذرنامه های خارجی کشف شد. این منابع اعلام کردند تحقیقات نشان داده است یک مرد هنگام کار گذاشتن مواد منفجره، بر اثر انفجار زخمی شده است.

بر اساس این بیانیه فرد زخمی به بیمارستانی در آن نزدیکی مراجعه می کند اما بیمارستان پیش از اطلاع دادن به پلیس از مداوای او امتناع می کند و مرد زخمی نیز بیمارستان را ترک می کند و اکنون فراری است.

بیانیه پلیس بدون اشاره به جزئیات بیشتر درباره گذرنامه ها و افراد فراری، افزود پلیس در تعقیب این مرد و اشخاص دیگر مرتبط با او است. به گفته ساکنان محلی، علاوه بر خانواده های سودانی، شمار زیادی از اتباع مصری و سوری در این محله زندگی می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار