مشهد؛

مشهد میزبان ششمین کنگره ملی سوختگی

ششمین کنگره سوختگی با حضور بیش از ۵۰۰ نفز از پزشکان، اعضای هیات علمی و اندیشمندان از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرد.

مشهد میزبان ششمین کنگره ملی سوختگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر سید حسن طاووسی دبیر اجرایی این کنگره گفت: درمان سوختگى حاد، سوختگى استنشاقى، سوختگى الکتریکى، جایگزین هاى پوست، مراقبت هاى ویژه در سوختگى، مراقبت زخم در سوختگى، مسائل روحى روانى بیماران سوخته، درمان عوارض سوختگى و نقش سازمان هاى خیریه در حمایت از بیماران از جمله محورهای این کنگره است.
وی افزود: گروه هاى هدف را همه جراحان پلاستیک، جراحان سوختگى، جراحان عمومى، متخصصین پوست، بیهوشی، مراقبت های ویژه، پزشکان عمومى و پرستاران و تمام رشته‌هاى مرتبط تشکیل می‌دهند.
دبیر اجرایی ششمین کنگره ملی سوختگی گفت: از مجموع ۱۶۴ مقاله دریافتی در ششمین کنگره کشوری سوختگی ۹۱ مقاله در مرحله نهایی پذیرفته شده است که از این تعداد ۴۱ مقاله به صورت سخنرانی و ۵۰ مقاله به شکل پوستر ارائه می شود.
دکتر طاووسی از برگزاری ۲۰ ساعت آموزشی در این کنگره خبر داد و افزود: در این ساعات آموزشی که به شکل کارگاهی برگزار می شود به مسائل مورد توجه در پیشگیری و درمان انواع سوختگی ها خواهیم پرداخت که شامل فیزیوتراپی، تغذیه، مراقبت های ویژه و غیره است.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار