آمریکا امروز شاهد چند تهدید به بمب‌گذاری در مراکز جمعیت یهودیان در ایالت‌های مختلف بود.

موج وحشت درباره بمب‌گذاری در مراکز جمعیت یهودیان آمریکابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس محلی آمریکا امروز (دوشنبه) اعلام کرد: به مانند تهدیدهای متعدد امروز درباره مرکز جمعیت یهودیان در ایالت‌‌های مختلف آمریکا، مرکز جمعیت یهودیان ایالت دلاور تهدید به بمب‌گذاری شد. پیش‌تر این مرکز در نهم و هجدهم ژانویه با تهدید به بمب‌گذاری روبه رو شده بود.

اداره پلیس ایالت دلاور در پیامی توییتری اعلام کرد: ما درحال مقابله با یک تهدید بمب‌گذاری در مرکز یهودیان در خیابان "گاردن آو ادن" هستیم. لطفا به این مکان نزدیک نشوید. 

اوایل صبح امروز نیز پلیس منطقه وسچستر نیویورک نسبت به گزارشی درباره تهدید به بمب‌گذاری در مرکز جمعیت یهودیان این منطقه واکنش نشان داده بود. امروز همچنین ایالت‌های آلاباما، فلوریدا، ایندیانا، میشیگان، نیوجرسی، کارولینای جنوبی، پنسیلوانیا و رودآیلند گزارش‌هایی درباره تهدیدات بمب‌گذاری در مراکز جمعیت یهودیان دریافت کردند. 

سلسله تهدیدات امروز، پنجمین موج تهدیدات علیه مرکز جمعیت یهودیان آمریکا است. پیش‌تر در نهم، دهم، هجدهم و سی و یکم ماه ژانویه ده‌ها مرکز یهودی در آمریکا و کانادا تهدید به بمب‌گذاری شده بود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار