این مرد با کارهای عجیب و غریبش به دنبال خودشناسی است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنرمند 44 ساله فرانسوی که با کارهای عجیب و غریبش در بین هنردوستان شناخته می شود در آخرین فعالیت کاری خود قرار است زندگی درون یک تکه سنگ 12 تنی آهکی را تجربه کند. آبراهام پونچیوال در گالری هنرهای مدرن پاریس و در حضور هزاران تماشاگر درون این قطعه سنگ آهکی حبس و تنها از طریق شکافی کوچک تعبیه شده با دنیای بیرون  ارتباط گرفت. فضای در نظر گرفته شده تنها برای نشستن و خوابیدن کافی است و قسمتی هم برای قرار گرفتن سوپ و تکه های گوشت تعبیه شده است. چند دوربین، نوارهایی برای کنترل ضربان قلب و یک خط تلفن برای ارتباط ضروری نیز او را همراهی او می کند. بازدید کننده ها از طریق شکاف با او صحبت کرده و برخی نیز برای آرامش او شعر می خوانند.
 
وی هدفش را تجربه زندگی یک فضانورد عنوان کرده و اینطور توضیح می دهد؛ هیچی حسی از زمان ندارم تنها از طریق شنیدن صداهای مختلف متوه تغییرات می شوم. فرصت کرده ام تاسفری عرفانی به خودم و افکارم داشته باشم، بدون نور، حرکت و یا صدا. امیدوارم خاطرات من بعدها اثر هنری بزرگی را خلق کنند.

گفتنی است؛ در حرکت قبلی آبراهام به مدت 8 روز داخل بدن یک خرس جا گرفت. 8 روز به خاک سپرده شد و سوسک، کرم و حشرات مختلف به بدن خرس وارد شدند و در تمام این مدت او مجبور بود بی حرکت بماند. زندگی یک هفته ای در ارتفاعات 20 متری کوه آلپ نیز در زندگی هنری این مرد بی باک به ثبت رسیده است. 





 برای دانلود اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.