سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:سعی کردیم شناخت خوبی از تیم سپاهان داشته باشیم و خط حمله سپاهان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دربی نصف جهان اظهار کرد: بعد از دو بازی آسیایی در آستانه شروع لیگ با تیم خوب سپاهان بازی داریم.

وی افزود: امیدوارم فردا یک بازی خوب و تماشاگر پسند در کلاس این مسابقه برگزار کنیم و همراه با نتایج خوبی همراه باشد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: این شرایط به وجود می‌آید و ما به دنبال تلاش خود هستیم و ما با آرامش به کار خود ادامه می‌دهیم و این شرایط برای همه ممکن است رخ دهد.

وی در مورد مهار حسن‌زاده مطرح کرد: سعی کردیم شناخت خوبی از تیم سپاهان داشته باشیم و خط حمله سپاهان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم که در بازی فردا مدافعان ما بتوانند به خوبی از پس مهار این بازیکنان برآیند.

حسینی در ادامه خاطر نشان کرد: چند بازی خوب را انجام دادیم و مقابل دو تیم خوب آسیایی نیز دیدارهای خوبی داشتیم اما در فوتبال اگر اشتباه کنی تنبیه خواهی شد و ما اینگونه شد.

وی عنوان کرد: فشردگی بازی‌های آسیایی در تحلیل رفتن بازیکنان تأثیرگذار است اما ما هم سعی کردیم تمهیداتی را بایندیشیم که مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد بازیکنان مصدوم ذوب‌آهن گفت: محمدرضا عباسی تنها بازیکن مصدوم ماست و قاسم روز به روز بهتر می‌شود و انشالله که در آینده بتواند به تیم ما کمک کند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار