مشهد؛

احداث دهکده المپیک در استان گام بزرگی در افزایش سرانه فضای ورزشی است

احداث دهکده المیپک ورزش دانش آموزی استان یکی از گام های مهمی ست که می تواند در افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان استان بویژه دانش آموزان دختر نقش مهمی داشته باشد.

احداث دهکده المپیک در استان گام بزرگی در افزایش سرانه فضای ورزشی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان گفت: امروز دانش آموزان استان در ساحت های مختلف آموزشی بر سکوهای نخست و رفیع کشور ایستاده اند و امیدواریم این‌روند را ادامه می دهند.
وی با اشاره به این که وظیفه مسئولین است تا امکانات مناسبی برای ورزش دانش آموزی فراهم کنند افزود: قطعا مدیران استان تمام تلاش خود را برای احداث پروژه عظیم دهکده المپیک به کار خواهند بست.
جواد پورجاهد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هم با اشاره به این که بیش از ۱۳ هزار و دانش آموز دختر و پسر در قالب یک هزار و ۴۴۴ تیم در مسابقات ورزشی دانش آموزان استان در این دوره از رقابت ها شرکت دارند افزود: در این دوره از مسابقات خوشبختانه شاهد مشارکت همه جانبه دانش آموزان ، معلمین و اولیا هستیم و رشد چشمگیر تعداد شرکت کنندگان نشان از روند مثبت برنامه هایی که در حوزه ورزش دانش آموزی اجرا می‌شود دارد.
وی با اشاره به این که سرانه ورزش دانش آموزی در استان نسبت به معدل کشوری رقم پایین تری ست گفت: یکی از گام های مهمی که در راستای افزایش سرانه به دنبال آن هستیم احداث دهکده المپیاد ورزشی دانش آموزان استان است.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار