ویکی لیکس با انتشار اسنادی اعلام کرد سازمان جاسوسی آمریکا می‌تواند با هک کردن گوشی‌های هوشمند، به اطلاعات پیام‌رسان‌های افراد دسترسی یابد.

ویکی لیکس: سازمان سیا می‌تواند به اطلاعات رمزگذاری شده در تلگرام و واتس آپ افراد دست یابدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سایت افشاگر ویکی لیکس امروز (سه شنبه) طی گزارشی با استناد به اطلاعات موثق فاش شده اعلام کرد سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) می‌تواند با هک کردن گوشی‌های هوشمند به اطلاعات رمز گذاری شده در تلگرام، واتس آپ و سایر پیام‌رسان‌های تلفن همراه افراد دسترسی یابد. 
 
بر اساس این گزارش، سازمان سیا دارای چندین واحد اختصاصی بدافزارهای طراحی شده برای هدف قرار دادن گوشی‌های با نرم افزارهای ios اپل و اندروید است. این موارد به سازمان سیا اجازه می‌دهد با هک کردن گوشی‌های هوشمند از کدهای امنیتی واتس آپ، تلگرام، وایبر و سایر پیام‌رسان‌ها عبور کرده و به مجموعه پیام‌ها و اطلاعات فرد دسترسی یابند. 
 
اوایل صبح امروز ویکی لیکس اقدام به انتشار اطلاعات طبقه‌بندی شده بی‌سابقه‌ای از بایگانی بزرگ سازمان جاسوسی آمریکا کرد. اولین بخش اطلاعات افشا شده به نام "سال صفر" شامل 8 هزار و 761 سند و پرونده مجزا از شبکه فوق امنیتی این سازمانا واقع در ایالت ویرجینیا است. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار