نظامیان فرانسوی برای جلوگیری از تکرار سوء قصد لندن تلاش می کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی عملیات سانتینل در فرانسه از ادامه تلاش ها برای جلوگیری از سوء قصدهای تروریستی مشابه حمله لندن در شهرهای فرانسوی خبر داد.
 
تلویزیون فرانسه گزارش داد: ناظران روش تروریست های داعشی در حملات لندن، نیس، برلین و بلژیک را جدید و غیر قابل پیشگیری توصیف می کنند. فرانسه مواجه با موجی از سوء قصدها، نیروهای ارتش و ژاندارمری را در شهرها مستقر کرده است.
 
این نیروها تحت عنوان عملیات سانتینل در شهرها حضور دارند. سرهنگ بنوا برولون سخنگوی عملیات سانتینل در پاسخ به سوال مجری در باره تمهیدات اتخاذ شده در فرانسه برای مواجهه با سوء قصدهایی مشابه حمله تروریستی لندن گفت: سانتینل عملیات نظامیان ارتش و ژاندارمری است که پس از سوء قصدهای ژانویه سال دو هزار و پانزده به تصمیم رئیس جمهوری آغاز شد.
 
بر اساس این تصمیم تا ده هزار نظامی در سراسر کشور مستقر می شوند. در حال حاضر تعداد کل نیروهای فعال در عملیات سانتینل هفت هزار نفر است. دو هزار و پانصد تن از این نیروها در پاریس مستقر شده اند.
 
سخنگوی سانتینل در پاسخ به سوال مجری در خصوص احتمال جلوگیری از وقوع حملاتی مشابه حمله تروریستی لندن گفت: ما تلاش می کنیم از وقوع چنین حملاتی جلوگیری نماییم. نیروهایی که در شهرها به ویژه در پاریس مستقر هستند، با نیروهای امنیتی داخلی و پلیس همکاری می کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار