فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت:سارق 900 ميليون ريالی طلا در عمليات ضربتی پليس آگاهی اين شهرستان در كمتر از 6 ساعت دستگير شد.

دستگيری سارق طلا كمتر از 6 ساعتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ٬ سرهنگ هادی ميرزايی افزود : با اعلام وقوع سرقت طلا از منزل يكی از شهروندان به سامانه پليسی 110 بلافاصله گشت انتظامی و اكيپ تخصصی پليس آگاهی شهرستان راور در محل حاضر شدند.
 
وی خاطر نشان کرد : با توجه به اهميت موضوع و به سرقت رفتن مقادير زيادي طلا از گاوصندوق مال باخته اكيپ تخصصی پليس آگاهی با انجام يكسری كار علمی و اطلاعاتی در كمتر از 6 ساعت موفق به شناسايی سارق سابقه دار شدند.
 
سرهنگ ميرزايی در ادامه بيان داشت:با هماهنگی مقام قضايی سارق طي عمليات ضربتی پليس هنگام ورود به مخفيگاهش دستگير و در بازرسی بدنی از وی مبلغ يك ميليون و 850 هزار ريال وجه نقد كه از داخل گاوصندوق به سرقت برده بود كشف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان راور خاطر نشان كرد:با تشكيل پرونده در اين خصوص و ارجاع به دستگاه قضا ، پي جويی انتظامی براي كشف طلاهای به سرقت رفته آغاز شد.
 
سرهنگ هادی ميرزايی گفت:با اظهارات سارق مقدار 900 ميليون ريال طلا متعلق به مالباخته از نزديكی محل مخفيگاه متهم كشف و پس از سير مراحل قانونی تمامی اموال مسروقه
تحويل مالباخته شد.
 
ميرزايی در پايان خاطر از شهروندان خواست:از پول و اشياء با ارزش خود به دقت مراقبت و قبل از ترك منزل به مدت طولانی اموال خود را به صندوق امانات بانك بسپاريد و در صورت وقوع سرقت قبل از اينكه به چيزی دست بزنيد فورا با سامانه پليسی 110 تماس بگيريد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار