فردی كه با ارسال پيام های فريبنده تحت عنوان برنده شدن در قرعه كشی اقدام به سرقت از حساب کاربران می كرد ازسوی ماموران پليس فتای اصفهان شناسايی و دستگير شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ " سيد مصطفي مرتضوي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان  بيان داشت:در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مبلغ 100 ميليون ريال از حساب وي سرقت شده بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

وي بيان داشت : فرد شاكي قبل از سرقت ، پيامكي مبني بر اينكه در قرعه كشي همراه اول برنده شده دريافت كرده است و با فردي كه پيامك را ارسال كرده بود تماس برقرار مي كند كه فرد كلاهبردار با چرب زباني و ترفندي خاص وي را به سمت دستگاه عابر بانك برده و با شگردي خاص اقدام به سرقت از حساب اش كرده بود.

سرهنگ مرتضوي اضافه كرد: با جمع آوري مدارك و مستندات شاكي و تحقيقات صورت گرفته در فضاي مجازي،نهايتاً متهم شناسايي و دستگير شد.

وي افزود:متهم در برابر شواهد و قرائن موجود صراحتاً به بزه انتسابي اعتراف كرد.

رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان به مردم توصيه كرد:كاربران فريب پيامك هاي دروغين كه تحت عنوان برنده شدن در قرعه كشي هستند را نخورده و در صورت دريافت اينگونه پيامك ها از خطوط اعتباري تلفن همراه به موضوع مشكوك شده و مراتب را سريعاً به پليس فتا گزارش دهيد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.