رئیس اداره باروری دفتر سلامت وزارت بهداشت درکرمان از حمایت بنیاد برکت از ۴۴۰ هزار خانوار نابارور در مناطق محروم کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در نشست آموزشی برنامه‌ریزی برای کاهش سقط القایی و تبیین علل ادراک طلاق در کرمان ، محمد اسلامی گفت:بیش از ۳ میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد که تنها حدود 750 هزار زوج نابارور در کشور توان پرداخت هزینه‌های درمان خود را دارند.

رئیس اداره باروری دفتر سلامت و جمعیت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین با اعلام اینکه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از سه سال قبل حمایت از این خانوارها را برعهده گرفته گفت: این بنیاد تمام هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور مناطق محروم و افرادی که هیچ فرزندی ندارند را تامین می‌کند.

وی تاکید کرد : بنیاد برکت حمایت از 440 هزار خانوار نابارور مناطق محروم را در برنامه امسال خود دارد.

رئیس اداره باروری دفتر سلامت و جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سیاست‌های کلی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: برای دیگر خانوارها نیز 85 درصد هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور را بخش دولتی پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه شناسایی زوج‌های نابارور مناطق محروم توسط اداره باروری دفتر سلامت و جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته و به بنیاد برکت معرفی می‌شوند گفت: درمان این زوج‌ها کاملا رایگان بوده و تمامی هزینه‌ها توسط بنیاد برکت تامین می‌شود.

نشست آموزشی برنامه‌ریزی برای کاهش سقط القایی و تبیین علل ادراک طلاق در کرمان با حضور 50 نفر از مدیران و کارشناسان گروه سلامت خانواده از 22 دانشگاه علوم پزشکی کشور در هتل پارس کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار