معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی : امسال سه هزار میلیارد تومان به اعتبارات کمیته امداد افزوده شده است.

افزوده شدن سه هزار میلیارد تومان به اعتبارات کمیته امدادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فاطمه رهبر ، در جمع مددکاران کمیته امداد استان افزود : این میزان اعتبار برای مستمری مددجویان تحت حمایت پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه چهار هزار مددکار  به مددجویان تحت حمایت این نهاد خدمات ارائه می کنند خاطرنشان کرد: امسال آموزش مددکاران مورد توجه حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد بوده و حقوق آنان نیز افزایش یافته است.
رهبر با بیان اینکه بیش از ۷۹ درصد از خانوارهای تحت حمایت این نهاد یک یا دو نفره هستند، گفت :  شعار امسال حوزه حمایت و سلامت خانواده در سال جدید با رویکرد توانمندسازی پایدار و محرومیت زدایی خواهد بود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی افزود : شعار امسال این حوزه  در سال جدید با رویکرد توانمندسازی پایدار و محرومیت زدایی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه سیاست های این نهاد در حوزه حمایتی با عنوان سیاست های احسان و حمایت از نیازمندان به تصویب هیات امنا رسیده و ابلاغ شده است، افزود: نظام مددکاری نیز در این سیاست ها پیش بینی شده است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.