مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی از افزایش ارتقای ایمنی شناورهای مسافری در سال جاری ونیز کنترل وپایش الکترونیکی تمامی آبراه های قابل کشتیرانی کشور خبر داد.

افزایش ارتقای ایمنی شناورهای مسافری در سال جاری /پایش الکترونیکی تمامی آبراهای قابل کشتیرانی کشور
نادر پسنده در گفتگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه توسعه گردشگری دریایی ایمن یکی از اهداف مهم این سازمان به شمار می‌رود، گفت: گردشگری ایمن دریایی و ارتقای ایمنی شناورهای مسافری و تفریحی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه به شمار می‌رود.
 
مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی اظهار داشت: تقویت توان علمی کارشناسان دریایی یکی از الزمات مهم در حوزه دریایی به شمار می‌رود که از طریق برگزاری مستمر دوره‌های آموزش تخصصی و عملی با اساتید داخلی و خارجی محقق می‌گردد.
 
پسنده تصریح کرد: کنترل و پایش الکترونیکی تمامی آبراه‌های قابل کشتیرانی کشور و توسعه کیفیت خدمات دریایی به کشتی‌ها در بنادر از لحاظ فنی و تجهیزات و فرآیندهای کاری در دستور کار برنامه های امسال به شمار می‌رود.
 
 وی یادآور شد: در ایام نوروز ۶۹ فروند کشتی مسافری با ۸۸۲۰ صندلی و ۵۳ فروند لندینگ کرافت با ظرفیت حمل ۲۰۰۰ خودرو نیز به مسافران خدمات ارایه کردند.
 
مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی  در خصوص ارتقای ایمنی دریا گفت:  امسال ارتقای ایمنی در دریا با ایجاد شناورهای ایمن‌تر مطابق با استانداردهای بین المللی خواهیم داشت و انجام بیش از ۵ میلیون نفرسفر دریایی بدون سانحه در این ایام نشانگر موثر بودن این اقدامات است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار