رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مشکلات پیش روی طرح های زیربنایی این شهرستان بررسی و برای حل آنها تلاش می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علاء الدین بروجردی بر جذب سرمایه گذاری خارجی تاکید کرد و افزود: توسعه سواحل مکران به امنیت پایدار منطقه کمک خواهد کرد.

وی همچنین در بازدید از پروژه راه آهن چابهار- زاهدان - سرخس مشهد در چابهار گفت : با تکمیل این خط ریلی تحول بزرگی در جابجایی کالا صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان چابهار نیز گفت : پروژه راه آهن چابهار- زاهدان - سرخس مشهد به طول هزار و 640 کیلومتر در حال حاضر 21 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ایوب درویشی با بیان اینکه تاکنون  سه هزار و 540 میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است، افزود : برای تکمیل این طرح 42 هزار میلیارد ریال دیگر نیاز است.

درویشی افزود: براساس اعلام قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان مجری این طرح  در صورت تخصیص به موقع اعتبارات ، این طرح تا پایان سال 1398 تکمیل و به بهره برداری می رسد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز گذشته از ظرفیت های تجاری، اقتصادی و امنیتی جنوب سیستان و بلوچستان از جمله نوار ساحلی و مناطق مرزی شهرستان های چابهار و سرباز دیدن کردند.

بازدید از مرز دره دور تنگه صلاه و مورتان سرباز، شهرک پتروشیمی، بندر شهید بهشتی و کلانتری، خلیج گواتر تا مرز ریمدان، مناطق حاشیه نشینی، بازارچه های مرزی ریمدان و پیشین از جمله برنامه های سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی به شهرستان های چابهار و سرباز بود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار