از جمعی از معلمان نمونه گیلان در شورای آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  استاندار گیلان در شورای آموزش و پرورش گیلان نقش این نهاد تربیتی را در روند توسعه پایدار تبیین کرد و گفت: بنیان توسعه همه جانبه بر محور تعلیم و تعلم استوار است و در این راه باید به نقش و جایگاه معلم توجه بیشتری کرد.
 
محمدعلی نجفی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری بر ضرورت بهره گیری از آثار و اندیشه های این معلم اخلاق تاکید کرد و افزود: در مدارس استان اندیشه های این فیلسوف باید بیشتر تبیین شود تا هجمه های فرهنگی بیگانگان که هویت جوانان را نشانه گرفته اند  بی اثر شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خویش از اتخاذ تدابیر لازم برای ایجاد فضای رقابتی سالم و برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در 29 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تبلیغات و نشست های انتخاباتی باید به دور از تخریب و تهمت و همراه با طرح برنامه و دیدگاه های نامزدها باشد تا انتخاباتی سالم برگزار شود.
 
مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در گزارشی از هدف گذاری این این اداره کل برای ریشه کنی بیسوادی در 2 سال آینده خبر داد و گفت: در زمان کنونی 14 هزار بیسواد در استان شناسایی شده و امسال برای سواد آموزی 7 هزار نفر از آنان برنامه ریزی شده است.
 
علی اوسط اکبری مقدم، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان نیز از  استانداردسازی 440 هزار متر مربع از فضاهای آموزشی استان در  3 سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: پارسال بیش از 40 مدرسه با 260 کلاس درس در گیلان مقاوم سازی و نوسازی شد.
 
در پایان نشست شورای آموزش و پرورش گیلان از 5 معلم نمونه استان تجلیل شد.

 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.