استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با سیل زدگان بخش مُنج شهرستان لردگان، ابراز همدردی کرد.

همدردی استاندار با خانواده های سیل زده بخش منچبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با حادثه دیدگان سیل بخش مُنج شهرستان لردگان ابراز همدردی کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

مردم عزیز، گرانقدر و صبور شهرستان لردگان

رحمت الهی در دو روز گذشته سراسر چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت، اما در شهرستان لردگان به دلیل شدت بارش ها، تگرگ و جاری شدن سیلاب، باعث بروز حادثه دلخراش ناپدید شدن ۴ خانم در روستای سید محمد بخش منج گردید.

از همان ساعات ابتدایی بروز این حادثه، تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان به کمک نیروهای مردمی و نظامی وارد عملیات امداد رسانی شدند.

امیدوارم با تلاش همه جانبه تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان بتوان هر چه سریع‌تر نسبت به یافتن مفقودان این حادثه اقدام کرد.

اینجانب ضمن ابراز تأسف و تأثر فراوان از حادثه اخیر، با مردم منطقه و به ویژه خانواده‌های آنان ابراز همدردی کرده و از خداوند منان تسریع در یافتن مفقودان این حادثه را مسئلت دارم.

گفتنی است: بارندگی شدید بین ساعت ۱۷ تا ۱۷:۳۰ یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۶ باعث وقوع سیل در بخش مُنج شهرستان لردگان شد که بیشترین خسارت آن مربوط به روستای سید محمد بود.

مرکز بخش مُنج شهرستان لردگان در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار