فرماندار شیراز گفت: نمایندگان عالی فرماندار در شعبه‌های اخذ رای، اختیار کامل داشته و تمام مسؤولیت شعبه با آن ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر عالیشوندی در همایش توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای مراکز 1،2،3،4 گفت: نماینده عالی فرماندار در هر شعبه مسؤولیت کامل آن شعبه را بر عهده دارد و سایر هیات‌های بازرسی، نظارت و نیروهای امنیتی در کنار آن‌ها است.

عالی شوندی افزود: مدیریت شعبه اخذ رای در داخل و خارج از نحوه چینش صندوق تا استقرار افراد حاضر در شعبه بر عهده نماینده عالی فرماندار است و هیچ کس حق دخالت بر روند رای‌گیری را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در صورت بروز مشکل در شعبه‌ای با اطلاع به فرمانداری در سریع‌ترین زمان ممکن از ابزارهای در اختیار مانند قاضی ویژه قضایی، پلیس امنیت و پلیس آگاهی برای ایجاد نظم استفاده خواهیم کرد.

عالی شوندی بیان کرد: به هیچ عنوان مسؤولیت خود را به شخص دیگری تفویض نکنید.

فرماندار شیراز با اشاره به اینکه هیات نطارت شورای نگهبان، هیات اجرایی و ماموران نیروی انتظامی در شعب حضور خواهند داشت، افزود: شرایط باید به گونه‌ای مدیریت شود تا از ساعت 8صبح 29 اردیبهشت آمادگی برای رای‌گیری وجود داشته باشد که آگاهی از ابزار و امکانات مورد نیاز شعبه ضروری است.

وی اظهار داشت: با سیستم آنلاین وزارت کشور، تعداد آرا به صورت لحظه‌ای در سیستم وزارت کشور ثبت می شود.

فرماندار شیراز تصریح کرد: کنترل سن رای دهندگان نیز باید به‌گونه‌ای باشد که از تاریخ 29/2/1378 پایین‌تر نبوده و باید به دقت کنترل شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار