مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت: با توجه به تکمیل نشدن برخی از کاروان ها، احتمال اعلام اولویت های بعدی برای حج تمتع امسال وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام صاحبی مدیر حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه 2800 سهمیه ی اعزامی استان کرمان به حج تمتع اعلام شده است، گفت: تا کنون 80 درصد کاروان ها تکمیل شدند و احتمال اعلام اولویت های بعدی، وجود دارد.
وی گفت: پیش از این دارندگان فیش ها تا تاریخ 30/8/ 85 برای ثبت نام در حج تمتع امسال دعوت شده بودند که احتمال اعلام اولویت های جدید تا 30/12/85 وجود دارد.
وی با اشاره اینکه 2800 نفر در قالب 22 کاروان در سطوح متوسط و عالی از شهرهای کرمان، رفسنجان، زرند، شهربابک، جیرفت، سیرجان و کوهبنان به عربستان اعزام می شوند، گفت: اولین پرواز از کرمان 10 مرداد به مقصد مدینه انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه ثبت نام ها از اول اردیبهشت انجام شده است، افزود: این ثبت نام ها تا تکمیل کاروان ها ادامه خواهد داشت و متقاضیان باید برای ثبت نام در کاروان ها به سایتkerman.haj.ir مراجعه کنند و با انتخاب مدیر کاروان ها و دریافت فیش واریزی از این دفاتر، نسبت به پرداخت معوقات اقدام نمایند.
صاحبی در پایان با بیان اینکه سایه ی سیاست از حج دور شده است، اضافه کرد: طبق تقاضای ایران و توافق با عربستان و دادن ضمانت ها، توافق ها و تعامل های صورت گرفته، دو کشور بر دور بودن سایه ی سیاست از حج تأکید دارند.
وی با بیان اینکه شبه خوف اصل استطاعت را از بین نمی برد، گفت: پول هایی که برای حج تمتع داده می شود، به شرکت های خصوصی در عربستان پرداخت می شود و به دولت عربستان پرداختی صورت نمی گیرد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار