شیراز؛

کشف بیش از 50 كیلو تریاك/ بازداشت بیش از 50 متهم تحت تعقیب و خرده فروش مواد مخدر

خبرهای پلیس فارس در روز 10 خردادماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان جهرم در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و كنترل خودروهای عبوری در جاده جهرم - شیراز، به یك دستگاه پژو 405 مظنون و آن را متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 29 كیلوگرم تریاك كشف و یك نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه كرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان نی ریز در محور سیرجان به قطروئیه، یك دستگاه خودرو پیكان را توقیف كه در بازرسی از آن مقدار 21 كیلو و 900 گرم تریاك كشف و در این رابطه یك نفر متهم دستگیر شد.
 
دستگیری بیش از 50 متهم تحت تعقیب و خرده فروش مواد مخدر
فرمانده نیروی انتظامی داراب از دستگیری 45 متهم تحت تعقیب و 6 خرده فروش مواد مخدر خبر داد.
سرهنگ فرج رستمی فرمانده نیروی انتظامی داراب گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده اجرا شد.
وی ادامه داد: در این راستا ماموران موفق شدند 45 متهم تحت تعقیب و 6 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق آنان 1 هزار و 530 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، كشف كنند.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب بیان كرد: در این طرح همچنین 17 دستگاه خودرو و 58 دستگاه موتورسیكلت متخلف و بدون مدارك توقیف و روانه پاركینگ شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار