همزمان با فرارسیدن پانزدهم رمضان المبارک جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در بقاع متبرکه استان فارس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام کرد: در بقاع متبرکه فیروزآباد حرم مطهر امامزاده بی بی حور (س)، مراسم مولود خوانی و جشن و سرور توسط مداح اهل بیت حکیمی و سخنرانی حجت اله رضایی برگزار می شود و از محل موقوفه حاج یعقوبی روزه داران اطعام می شوند.
 
مراسم جزء خوانی قرآن کریم و برپایی خیمه معرفت دینی در امامزاده بی بی حور(س) از ديگر برنامه های جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) است.
 
همچنین در روز میلاد کریمه اهل بیت(ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع)، مسجد علی ابن ابطالب (ع)، مسجد جامع مهدی (عج) و آستان مقدس امامزاده سیدمحمد (ع) شهرستان نی ریز جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) برگزار می شود.

گفتنی است سخنرانی، مولودی خوانی و مدیحه سرایی توسط حاج اشرف در این آستان مقدس طنین انداز خواهد شد و در روز 21 خرداد مصادف با شانزدهم رمضان المبارک از محل موقوفه حاج ابراهیمی 100 پرس اطعام در محل آستان مقدس امامزاده حسن وحسین (ع) در بین روزه داران توزیع می شود.
 
همچنین در مسجد جامع امام سجاد(ع) شهرستان ممسنی طرح ضیافت الهی میزبان عموم مردم و روزه داران در جشن میلاد امام دوم شیعیان است.
 
گفتنی است این مراسم در شب میلاد 19 خردادماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود و در این مراسم از محل موقوفه معین التجار بوشهری تعداد 2 هزار نفر از روزه داران اطعام می شوند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.