معاون وزير راه و شهرسازي و مدير عامل راه آهن خواستار تشکيل ستاد ويژه به منظور ارايه خدمات مناسب و بهينه به مسافران در ايام نوروز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، عبدالعلي صاحب محمدي خاطر نشان کرد: حمل و نقل ريلي به عنوان ايمن ترين وسيله حمل و نقل محسوب مي شود و با توجه به جابجايي زياد مسافران از طريق خطوط ريلي در ايام نوروز، مسئولان بايد کيفيت بخشي به قطارها را در راس امور اجرايي خود قرار دهند.
وي افزود: با تدبير و برنامه ريزي هاي دقيق و منظم، راه آهن جمهوري اسلامي ايران بايد گامي بزرگ در راستاي تکريم ارباب رجوع و فراهم كردن بستري امن و مناسب به منظور رفاه حال مسافران بردارد.
رئيس هيات مديره راه آهن با تاکيد بر اجراي اصل 44 قانون اساسي و اهميت برون سپاري فعاليتها در راه آهن اظهار گفت: وحدت رويه از ارکان اساسي و مهم رشد و ترقي به حساب مي آيد و راه آهن نيز آمادگي همکاري و حمايت از بخش خصوصي به منظور حضور پررنگ تر در شبکه ريلي کشور را دارد.
در ادامه صاحب محمدي تسريع در انجام امور مربوط به ساخت و احداث پروژه ها را از برنامه هاي اصلي راه آهن دانست و اعلام کرد: تمامي مديران و مسئولان بايد در امور مربوط به ساخت و توسعه خطوط ريلي  همت خود را به کار گرفته و در اسرع وقت و طبق برنامه زمان بندي شده پروژه ها را به بهره برداري برسانند.
در پايان معاون وزير راه و شهرسازي ضمن اتخاذ تصميماتي به منظور زيباسازي فضاي شبکه ريلي و ارتقا خدمات دهي به مسافرين از مديران خواست تا با اتفاق نظر و همفکري طرح هاي ويژه اي را در راستاي فرهنگ سازي در نواحي مختلف راه آهن طي ايام نوروز اجرا کنند.ك
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار