پزشک فریدونکناری کتب طب سنتی به کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء این شهرستان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ابراهیم نقدی بابایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی فریدونکنار گفت: 17 نسخه از کتاب کیمیای سبحان در حوزه طب سنتی به این کتابخانه اهداشد که دکتر رمضانپور اهدا کننده این کتابهای نفیس، عضو افتخاری کتابخانه های فریدونکنار شدند.

وی از تشکیل جلسه و مذاکره و برنامه ریزی با موسسه های قرآنی جامعه القرآن شهرستان فریدونکنار خبر داد و افزود: در باره تشکیل حلقه های صالحین و گروه های امر به معروف و نهی از منکر و استفاده از اعضای این موسسه ها برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی گفتگوهای منجر به نتایج خوبی صورت گرفته است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فریدونکنار گفت: جلسه مشترک با مدیر اداره آموزش و پرورش درباره برگزاری هر چه با شکوه تر هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با شرکت دانش آموزن و دبیران و مدیران در این جشنواره برگزار شد که زمینه ساز حرکتی موثر در همین راستا در فریدونکنار می شود.

نقدی بابایی از برگزاری مراسم قرائت قرآن توسط اعضای فعال کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء شهرستان فریدونکنار به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: کارگاه آموزشی تبیین اهداف انقلاب اسلامی این هفته در محل کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء فریدونکنار برگزار شده است.

وی گفت: کارگاه آشنایی با مقام حضرت خدیجه (س) در اسلام و اختتامیه این کارگاه نیز توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فریدونکنار در محل کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.