همزمان با روز جهانی قدس؛

سرویس‌دهی رایگان خط یک قطارشهری مشهد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از سرویس دهی رایگان ناوگان خط یک قطار شهری همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

سرویس‌دهی رایگان خط یک قطارشهری مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،قاسم طاهری گفت: سرویس‌دهی قطار شهری در روز جمعه دوم تیر مصادف با روز جهانی قدس از ساعت 6 صبح تا ساعت 14 رایگان است ضمن اینکه سرویس دهی با یک ساعت افزایش نسبت به روزهای تعطیل از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 22 شب با سرفاصله زمانی 5 الی 6 دقیقه در ایام پیک صورت می‌پذیرد.

 

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی حضور خیل عظیم راهپیمایان به منظور شرکت در این حماسه عظیم و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر و همچنین اعلام انزجار از استکبار جهانی، شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد برای جابه‌جایی آسان همراه با آرامش مسافران این سامانه آمادگی کامل دارد.

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: با توجه به ترافیک شدید خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی پیش بینی می‌شود زائران و مجاوران از قطارشهری به منظور تردد استفاده کنند.

 

طاهری افزود: به منظور رفاه حال مسافران به اطلاع می‌رساند، ورود ادوات حجیم، پلاکارد، سیستم‌های صوتی به داخل ایستگاه‌ها و واگن‌های قطار شهری ممنوع است.

 

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار