با موافقت نمایندگان؛

ماده‌های 2 و 3 لایحه حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری تصویب شد

نمایندگان مجلس ماده‌‌های 2 و 3 لایحه حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری تصویب کردند.

ماده‌های 2 و 3 لایحه حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری تصویب شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز ماده  2 و 3 لایحه حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه عنلی را تصویب کردند.

به موجب ماده 2 این لایحه بانک‌ها و صندوق‌های مذکور مکلف‌اند با پرداخت منابع توسعه ملی را تضمین کنند. عاملیت این طرح‌ها به بانک‌ها و صندوق‌هایی داده می‌شود که از منابع خود و منابع موضوع این قانون به صورت تلفیقی تسهیلات اعطا نمایند.

 همچنین وکلای ملت ماده 3 این لایحه را تصویب کردند که به موجب آن حداکثر دوره تنفس تسهیلات موضوع این قانون یک سال پس از بهره‌برداری تعیین می‌شود و دوره باز پرداخت تسهیلات حداکثر 6 سال است که متناسب با نوع طرح محاسبه می‌شود.

 لازم به ذکر است:

نمایندگان تبصره الحاقی ماده 3 این لایحه را هم تصویب کردند  که بر اساس آن بانک‌های عامل و صندوق‌های مذکور موظف هستند جهت تسهیل پرداخت تسهیلات مذکور از  انواع تضامینی شامل منازل مسکونی و روستایی، سند زمینی، کشاورزی، سند واحدهای دام‌پروری و  تجاری در روستا‌ها و نواحی صنعتی و سفته دریافت کنند.

 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار