رئیس پلیس فتا استان هرمزگان خبر داد:

انتقام جویی به بهانه اختلافات خانوادگی

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد.

انتقام جویی به بهانه اختلافات خانوادگیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ دوم علی‌اصغر افتخاری گفت: احدی از شهروندان بندرعباس با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت شخصی ناشناس اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نموده است.

وی افزود: همچنین در ادامه روند رسیدگی پرونده، خانمی دیگر نیز به با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و در خصوص انتشار تصاویرش در فضای مجازی اعلام شکایت نمود. با توجه به حساسیت پرونده، موضوع به صورت ویژه در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت

سرهنگ افتخاری ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت خانم ز.س شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام محترم قضایی دستگیر شد.

سرهنگ افتخاری خاطر نشان کرد: در بررسی گوشی متهم ادله جرم کشف و در بازجویی صورت گرفته از وی به انتشار تصاویر شخصی معترف و اظهارداشت وی از اقوام شکات می‌باشد و با آنها اختلافات خانوادگی داشته که با انتشار عکس‌های خانوادگی شکات اقدام به انتقام جویی از نامبردگان نمود.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه شهروندان به این نکته توجه داشته باشند فضای مجازی مکانی برای انتقام جویی نیست،گفت: شهروندان می توانند از کلیه مطالب آموزشی در سایت پلیس فتا به آدرس www.CyberPolice.ir استفاده نمایند و جهت ارتباط با پلیس فتا از طریق ثبت فوریت های سایبری بخش گزارش مردمی اقدام نمایند.


منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار