ثبت‌نام در انتخابات نظام پزشکی شیراز ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید بصیر هاشمی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی شیراز با اشاره به افزایش ثبت نام در انتخابات نظام پزشکی گفت: ۱۰۶ نفر شرکت‌کننده در هیئت مدیره نظام پزشکی شیراز تائید شده اند که امسال نیز با افزایش ۲۰ درصدی ثبت‌نام در این انتخابات مواجه بوده ایم.

وی بیان کرد: روند بررسی صلاحیت این افراد در هیئت نظارت مرکزی شیراز انجام شده، که بر همین اساس همه شرکت‌کنندگان تائید شده می‌توانند از ۱۹ تا ۲۸ تیرماه امسال فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کنند.

هاشمی با بیان اینکه در روز ۳۰ تیرماه امسال این انتخابات در محل ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نتایج انتخابات ۴۸ ساعت پس از پایان ساعت رای‌گیری اعلام و بررسی صلاحیت متقاضیان به مدت ۱۰ روز بوسیله هیئت نظارت شهرستان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد اعضاء هیئت مدیره در شیراز ۱۷ نفر بوده، که از این تعداد ۱۰ پزشک، ۲ دندانپزشک، ۲ داروساز، یک نفر علوم آزمایشگاهی، یک نفر ماما و یک نفر لیسانسه پروانه‌دار هستند که هر کدام از این گروه‌ها فقط می‌توانند به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهند.

انتهای پیام/ن

تائید ۱۰۶ نفر شرکت‌کننده در هیئت مدیره نظام پزشکی شیراز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار