آلودگی هوا 549 نفر از مردم سیستان را راهی مراکز درمانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: آلودگی هوا ناشی از توفان گرد و خاک از اوایل هفته تاکنون 549 نفر از مردم شهرستان های شمال استان (منطقه سیستان) را راهی مراکز درمانی و بیمارستان ها کرد.


غلامرضا اربابی افزود: 70 نفر از مجموع مراجعه کنندگان در این مدت به دلیل مشکلات تنفسی، ریوی، قلبی و چشمی به مراکز درمانی و بیمارستان های منطقه سیستان با توجه به شدت بیماری بستری شدند.


وی تصریح کرد: همچنین 479 نفر دیگر با توجه به جزیی بودن مشکلات به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.


وی گفت: تمام دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با استقرار تیم های امدادی و کارشناسی در منطقه سیستان آماده خدمات رسانی به مردم خسارت دیده هستند.


مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به تداوم وزش باد همراه گرد و خاک در منطقه سیستان به رانندگان وسائط نقلیه سبک و سنگین توصیه می شود با رعایت مسائل ایمنی و سرعت مناسب در مسیرهای شمال استان تردد کنند.


اربابی گفت: نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به همراه دیگر مسئولان استانی با حضور در شهرستان سیل زده ایرانشهر در حال بازدید از اردوگاه موقت و روند امدادرسانی و منازل تخریبی و اسکان آسیب دیده ها در سیلاب اخیر است.

 

انتهای پیام/گ

 

مشکلات تنفسی و ریوی مردم سیستان و بلوچستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار