سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان رابر گفت :عملیات سمپاشی رایگان دامها و اماکن دامی در منطقه عشایری تخت سرتشتک رابر باهمکاری جهاد کشاورزی این شهرستان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمدرضا صادقی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان رابر از سمپاشی رایگان دامها و اماکن دامی واکسیناسیون رایگان دام عشایر در این ماه خبر داد.

دکتر صادقی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت این قشر زحمتکش در تامین بخشی از نیاز جامعه، هرساله شبکه دامپزشکی رابر در جهت خدمت رسانی به عشایر شهرستان تمهیدات و برنامه های خاص را در نظر می گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت : در همین راستا خدماتی از قبیل واکسیناسیون دام‌ها، خونگیری در صورت نیاز، واکسیناسیون بر علیه هاری، درمان دام های بیمار، حمام ضد انگل های خارجی و سمپاشی اماکن دامی و بدن دام و همچنین توزیع سم یارانه ای از طریق این شبکه به عشایر ارایه می گردد.

دکتر صادقی افزود: دراین روز باهمکاری اکیپ مبارزه و واکسیناسیون شبکه دامپزشکی رابر وکارشناسان جهادکشاورزی بخش هنزاء وعشایر محترم بیش از 2هزار راس از دام عشایری منطقه تخت سرتشتک در مقابل بیماری PPR و10 قلاده سگ گله در برابر بیماری هاری واکسینه شده ومساحتی در حدود 2400متر مربع از اماکن دامی عشایر مربوطه عملیات سمپاشی انجام گرفت.

انتهای پیام/ی

سمپاشی رایگان دامها در منطقه عشایری تخت سرتشتک رابر

برچسب ها: دام ، دامپزشکی ، سمپاشی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار