مشهد؛

گلباران حرم مطهر رضوی در روز ولادت حضرت معصومه (س)

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور بانوان زائر و مجاور گلباران می‌شود.

گلباران حرم مطهر رضوی در روز ولادت حضرت معصومه (س)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سیدجلال حسینی افزود: در این مراسم که همه سال با حضور بانوان و ارادتمندان به ساحت مقدس اهل‎بیت (ع) برگزار می‎شود، خیل عظیمی از زائران با همراه داشتن شاخه‌های گل به سمت حرم رضوی حرکت می‌کنند.

وی درباره جزئیات برنامه گلباران حرم رضوی نیز گفت: این ویژه برنامه از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه سوم مردادماه مصادف با اول دهه کرامت از عرصه میدان شهدا به طرف حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار می‌شود و مدیحه‌سرایان و مولودی‌خوانان در طول مسیر ذکر اهل بیت (ع) می‌گویند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی افزود: گروهی از خادمان حرم رضوی نیز برای استقبال از زائران با دود کردن عود و اسپند در مسیر حضور خواهند داشت و پس از اجتماع در رواق امام خمینی (ره) حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی درپایان اجرای گروه تواشیح و مداحی ذاکران خاندان عصمت و طهارت (ع) را از دیگر برنامه‌های این مراسم در رواق امام خمینی (ره) برشمرد.


انتهای پیام//ف. ف.

 



حرم مطهر رضوی در روز ولادت حضرت معصومه (س) گلباران می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار