مدیر بنیاد بناهای ماندگار شهرداری کرمان گفت: عملیات ساخت مرکز علمی تحقیقاتی و مهمان‌سراهای یاس 1و2 و همچنین مرکز درمانی و تجاری در حال اجرا است.

اجرای پروژه مرکز درمانی انجمن حمایت از بیماران سرطانی در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدرضا قربی، مدیر بنیاد بناهای ماندگار شهرداری کرمان با اشاره به اینکه بیمارستان قلب و عروق حاج‌علی رستمی نیز با پیگیری ‌های بنیاد به بهره‌برداری می رسد گفت: با هماهنگی بنیاد خیریه‌ی بناهای ماندگار و با مشارکت شهرداری و موسسه‌ی کاریتاس ایتالیا، مرکز مطالعات و تحقیقات مدیریت بحران شهرداری کرمان احداث شد.


وی از تجهیز کامل این مرکز توسط شهرداری خبر داد وافزود: این مرکز، در حال حاضر به عنوان مرکز مطالعات و تحقیقات مدیریت بحران مورد استفاده‌ شهرداری کرمان قرار می‌گیرد.


قربی با بیان اینکه پروژه‌ احداث مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد دیار کریمان به همت بنیاد نیکوکاری معلولان جسمی، حرکتی رعد با مشارکت خیرا ن و شهرداری کرمان تعریف شده گفت: این بنا با چهار هزار و 600 مترمربع زیربنا به بهره‌برداری می رسد.


وی با اشاره به احداث فرهنگ ‌سرای کتابخانه‌ ی مرحوم قاسم خوش‌کیش در محله‌ی خواجه خضر اظهار کرد: این مجموعه نیز با حدود هزار و 300 مترمربع و با مشارکت شهرداری و خیران به اتمام می رسد.


انتهای پیام/س

 

اجرای پروژه مرکز درمانی انجمن حمایت از بیماران سرطانی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار