امیرحسین قاسمی نژاد رائینی از شهرستان سیرجان نفر اول کنکور علوم تجربی در سال 96 شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، با اعلام نتایج اولیه ی کنکور سراسری سال 96 امیر حسین قاسمی نژاد از شهرستان سیرجان نفر اول کنکور علوم تجربی معرفی شد.
وی در گفتگویی گفت : متولد 1378 هستم و برای اولین بار هست که در کنکور سراسری شرکت می کنم که اول موفقیت خودم را از ناحیه خداوند می دانم و بعد پدر و مارم که شرایط را آماده کردند تا بتوانم به راحتی مطالعه داشته باشم.
امیر حسین افزود : در هیچ کلاس علمی و کنکوری حضور نداشتم و فقط در خانه روزهای تعطیل 12 ساعت و روزهایی که مدرسه بودم 6 ساعت مطالعه برای کنکور و منابع کنکوری داشتم و توصیه من به دوستان و همکلاسی ها که از تلاش و کوشش دست برندارند چون خدا با تلاشگران است و تلاش و کوشش هست که انسان را موفق می کند.
وی می گوید رشته پزشکی دانشگاه تهران را انتخاب می کنم.
قنبر قاسمی نژاد رائینی پدر این جوان موفق کنکوری گفت : من فرهنگی بازنشسته هستم و زمینه درس و علم را در خانه داشتم اما روحیه و خصلت امیر حسین تلاش و درس بود و از کودکی هم علاقه به خواندن و نوشتن داشت و امروز احساس غرور می کنم که تلاشهای پسرم به نتیجه نشست.
سکینه قاسمی نژاد رائینی مادر این دانش آموز نمونه گفت : برای فرزندم وقت گذاشتم و پسرم امیر محسن علاقه عجیبی از کودکی به کتاب و مطالعه داشتند و من هم درسال برای رسیدگی به امور درس فرزندم دوسال را مرخصی گرفتم و توصیه من به والدین فراهم کردن شرایط تربیتی و علمی فرزندان است.

انتهای پیام/ی

یک سیرجانی نفر اول کنکور تجربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دنی
۰۸:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
من دنی هستم رتبه اول کنکور سال ۹۷حاالانگاه کنید این جمله رو ب خاطر بسپارید
آخرین اخبار