مرحله جدید طرح کلینیک صنعت در شهرک‌های صنعتی استان فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شهرام کمال‌زاده معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: برای طرح کلینیک صنعت برای واحدهای صنعتی راکد و واحدهایی که با ظرفیت تولید پائین فعالیت می‌کنند، عارضه یابی خواهند شد.


وی افزود: واحدهای صنعتی متقاضی باید با مراجعه به سایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به نشانی www.isipo.ir با ورود به بخش عارضه‌یابی واحدهای صنعتی نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.


کمال زاده اظهار داشت: پس از شناسایی واحدهای متقاضیِ عارضه‌یابی و تجمیع فرم‌های مربوطه، با تشکیل کمیته کارشناسی با حضور مشاوران صنعتی و دانشگاهی، موارد به کلینیک صنعت معرفی می‌شود.


وی بیان کرد: کمک به واحدهای صنعتی کوچک برای توسعه و ایجاد تغییرات لازم به‌منظور بهبود و افزایش توان رقابت‌پذیری آن‌ها از اهداف عارضه‌یابی است.


کمال زاده ادامه داد: در مدل عارضه‌یابی اطلاعات کلی واحدهای صنعتی کوچک جمع‌آوری‌شده و محاسبات لازم برای تعیین شاخص‌های بهره‌وری و سودآوری واحد انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه مشاوران طرح کلینیک صنعت را اساتید دانشگاهی و متخصصان و صاحب نظران بخش صنعتی تشکیل می‌دهند، گفت: در این طرح که در سایر شهرک‌های صنعتی فارس نیز برگزار می شود، برای برون‌رفت صنایع از مشکلات برنامه‌هایی پیشنهاد و اجرایی می‌شود.


معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در توسعه صنعتی، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد سرانه، تصریح کرد: تقویت و حمایت از این صنایع که ۹۵ درصد از صنایع استان را به خود اختصاص داده‌اند، جزو اولویت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس است.
انتهای پیام/ر

کمک به واحدهای صنعتی کوچک با اجرای طرح کلینیک صنعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.