فرماندار تبریز ؛

تامین برق قسمتی از شهر تبریز از طریق نیروگاه زباله سوز

فرماندار تبریز به همراه مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند از مرکز دفن فنی مهندسی و تصفیه خانه شیرابه بازدید کردند .

تامین برق قسمتی از شهر تبریز از طریق نیروگاه زباله سوزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رحیم شهرتی فر  فرماندار تبریز،در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته و تلاشهای قابل تقدیر مدیران و کارکنان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، دلیل حضور خود را انتشار خبرهایی مبنی بر عدم فعالیت تصفیه خانه شیرابه و نگرانی فعالان محیط زیست عنوان کرد.

وی بعد از بازدید افزود: خوشبختانه تصفیه خانه شیرابه به صورت مستمر در حال فعالیت است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

شهرتی فر گفت : تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن تبریز مدرن ترین تصفیه خانه کشور است که شبانه روز در حال فعالیت بوده و ضامن سلامت شهروندان در دهه های آینده خواهد بود .

فرماندار تبریز در پایان تاکید کرد : اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه جنگل کاری و فضای سبز در این مرکز انجام پذیرفته است و این مجموعه از لحاظ پاکیزگی در سطح مطلوبی قرار دارد.

همچنین فرماندار تبریز در خصوص احداث نیروگاه زباله سوز اظهار داشت : تبریز یکی از شهرهای پیشرو در خصوص احداث نیروگاه زباله سوز است و اقدامات بسیار خوبی را در این زمینه انجام داده است .

شهرتی فر با تاکید بر اینکه تولید انرژی از پسماند، از سیستم های قابل قبول و تثبیت شده در دنیا است، افزود : این نیروگاه هیچ گونه آلودگی زیست محیطی نخواهد داشت و تمام آلاینده های خروجی در استانداردهای اروپا طراحی شده است .

انتهای پیام/خ

تصفیه خانه شیرابه تبریز در حال فعالیت است و نگرانی وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.