فلسطینیان ساکن کرانه باختری رود اردن در اعتراض به سفر جرد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، به رام الله تظاهرات کردند.

تظاهرات فلسطینیان در اعتراض به سفر داماد ترامپ به سرزمین‌های اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ فلسطینیان ساکن کرانه باختری رود اردن در اعتراض به سفر جرد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به رام الله تظاهرات کردند. کوشنر که به عنوان نماینده کاخ سفید به سرزمین های اشغالی سفر کرده است، بعدازظهر پنج شنبه در دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در قدس با او دیدار کرد.

کوشنر قرار است برای دیدار با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، وارد شهر رام الله شود. تظاهرات کنندگان فلسطینی پارچه نوشته هایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: «آمریکا باید حمایت از مجازات جمعی، دستور به تخریب، گسترش ساخت و سازهای غیرقانونی و محاصره غیرقانونی غزه را متوقف کند».


شرکت کنندگان در تظاهرات همچنین تصاویری در دست داشتند که به دو زبان عربی و انگلیسی بر روی آن نوشته شده بود: «کوشنر سگ ماست!» و «ای ترامپ کثیف! اسرا و شهدای ما تروریست نیستند!»


کوشنر در تلاش برای از سرگیری گفتگوهای سازش، دور جدیدی از مذاکرات را با سران رژیم صهیونیستی و رهبران فلسطینی آغاز کرده است.


مصطفی برغوثی، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین که در این تظاهرات شرکت کرده بود، گفت: ما از اینکه دولت آمریکا، اسرائیل را برای متوقف کردن فعالیت های ساخت و سازش تحت فشار قرار نداده است، بسیار ناراحتیم. این مسئله هر گونه امکان ایجاد صلح را از بین می برد. این در حالی است که فعالیت های ساخت و ساز رژیم صهیونیستی از زمان انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا تا هفتاد درصد افزایش پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/


فلسطینیان ساکن کرانه باختری رود اردن در اعتراض به سفر کوشنر به رام‌الله تظاهرات کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار