مدیرشبکه بهداشت عنبرآباد از راه اندازی 3خانه بهداشت در مناطق مختلف این شهرستان جنوبی استان خبرداد.

افتتاح سه خانه بهداشت در شهرستان عنبرآبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان خدابخش افتخاری مدیر شبکه بهداشت شهرستان عنبرآباد گفت: ازجمله اقدامات دولت تدبیر وامید در بخش بهداشت و درمان راه اندازی طرح تحول سلامت میباشد که موجب دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشتی و درمانی شده است.

وی  افزود : همزمان با هفته دولت خدمات رایگان خطرسنجی بیماریهای قلبی عروقی درشهرستان عنبرآباد ارائه شد ،از دیگر اقدامات انجام شده گدر این طرح این بود که همه گروه های سنی اعم از سالمندان ،میانسال ،جوان و نوجوان و کودکان خدمات رایگان متناسب با سن خود به طور رایگان دریافت کرده اند.


وی تصریح کرد:بیش از 150نفر از مراجعه کنندگان غربالگری شدند و تعداد 13نفر موارد مشکوک جهت پیگیری بیشتر به مراکز بهداشتی درمانی معرفی شدند.

افتخاری تصریح کرد:خدمات نوین سلامت در دوره میانسالی و سالمندی شامل ارزیابی الگوی تغذیه ای ،فعالیت های جسمانی، سلامت دوره باروری، سلامت روان و بررسی بیماریهای واگیر و غیرواگیر به مردان و زنان بالای 30سال درمناطق شهری و روستایی ارائه شده است.

مدیرشبکه بهداشت عنبرآباد درپایان ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: در این هفته سه خانه بهداشت در شهرستان عنبرآباد افتتاح میشود که دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی را آسانتر می کند.

انتهای پیام/ح

خدمات بهداشتی درعنبرآباد افزایش می یابد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار