مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: امسال در هفته دولت بیش از 2 هزار و 500 دقیقه برنامه در صدا و سیمای مرکز کرمان پخش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه طی هفته دولت در استان کرمان بیش از 70 درصد بخش خبر مربوط به خدمات، اقدامات دولت اختصاص یافته بود، تصریح کرد: در این راستا تمرکز در برخی از بخش ها از جمله اقتصاد مقاومتی بیش از پیش بوده است.
وی با ارائه گزارشی از روند احداث سایت جدید سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان و کمبود اعتبارات در این خصوص، افزود: با توجه به کمبود اعتبارات می توان نسبت به فروش 4 هکتار از اراضی سایت سازمان صدا و سیما اقدام و نسبت به تکمیل و تجهیز سایت اقدام کرد زیرا ساختمان فعلی در شان صدا و سیما نمی باشد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به تفاوت وجه داخلی و خارجی استان نسبت به معرفی مشاهیر و مفاخر استان، یادآورشد: تولید برنامه شب های فیروزه ای از سوی مرکز کرمان و پخش از شبکه تهران، از جمله اقدامات فرهنگی سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان بود که موجب بازدید 150 نفر گردشگر از خارج از استان از مجموعه باغ فتح آباد شد.
علیرمضانی به تولید برنامه مشارکتی صدا و سیمای مرکز کرمان با شبکه سه از مجموعه تاریخی خانه حاج آقاعلی رفسنجان اشاره کرد و گفت: اخبار شهرستان ها بدلیل کمبود امکانات و کیفیت پائین تصاویرشان از شبکه های سراسری پخش نمی شوند لذا انتظار می رود فرمانداران حمایت های لازم را به عمل آورند.
وی با تاکید براینکه 93 درصد استان به پوشش دیجیتالی مجهز شده است، افزود: سازمان صدا و سیما در حال حاضر نسبت به اخذ مجوزات لازم برای راه اندازی رادیو شهری اقدام می کند که در این راستا نیز حمایت فرمانداران را می طلبد.

انتهای پیام/ی

تلاش برای راه اندازی رادیو شهری در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار