رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: ویرایش جدید این سند در حال بازبینی نهایی است تا با جامعیت و کیفیت مناسب برای ۴ سال آینده به مرحله اجرا درآید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در آیین جشنواره استانی شهید رجایی و تقدیر از دستگاه‌های دولتی برتر آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سند تدبیر و توسعه آذربایجان شرقی تجربه موفقی از سند توسعه استانی بود گفت: این سند همسو و در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی طراحی، تدوین و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ویرایش جدید سند «تدبیر و توسعه» آذربایجان شرقی در حال تدوین است گفت: ویرایش جدید این سند در حال بازبینی نهایی است تا با جامعیت و کیفیت مناسب به مرحله اجرا درآید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم نقاط ضعف سند تدبیر و توسعه اجرا شده در دولت یازدهم را برطرف کنیم افزود: در دولت دوازدهم ویرایش جدید 4 ساله این دولت را پوشش خواهد داد.

بهبودی با بیان اینکه ویژگی عمده این سند، مشارکت جویی و مشارکت‌پذیری است تصریح کرد: در هم‌اندیشی پایان شهریورماه اندیشمندان و صاحبان‌نظر، نظرات نهایی خود را اعلام کرده و جمع‌بندی نهایی خواهیم کرد تا به سرعت برنامه و ریل حرکتی استان در 4 ساله آینده ابلاغ شود.

وی در پایان تاکید کرد: سند «تدبیر و توسعه» برنامه 4 ساله نیست بلکه برنامه بلند مدت توسعه است و باید در هر مقطع با ویرایش آن به روز کنیم.

 

انتهای پیام/ش

تدوین سند تدبیر و توسعه  در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.