دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه در ارگ کریم خان زند برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیرکل میراث‌فرهنگی استان فارس گفت: نمایشگاه فارس در یک نگاه به مدت ۴ روز در قالب ۶۰ غرفه نمایشگاهی با حضور ۲۹ شهرستان برپا می‌شود.

وی بیان کرد:  در نمایشگاه فارس دریک نگاه تأسیسات و مؤسسات گردشگری، صنوف مرتبط با گردشگری از جمله سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، شهرداری شیراز، جامعه هتلداران، دفاتر خدمات مسافرتی، اداره کل اوقاف و امور خیریه و محیط‌زیست استان و هنرمندان صنایع‌دستی استان  شرکت دارند.


وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی استان فارس در تمام زوایای مذهبی سرمایه‌گذاری، سوغات محلی، آداب و رسوم و میراث معنوی است، افزود: در نظر داریم تا بازدیدکنندگان شاهد تجلی هنر، میراث ملی و توانمندی‌ها در آثار هنرمندان، صنعتگران، اندیشمندان و صاحبان کسب و کار در حوزه گردشگری استان باشند.


امیری با اشاره به برپایی سیاه‌چادر‌های عشایری در این نمایشگاه ادامه داد: تأسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مرتبط و آشنا سازی علاقه‌مندان به‌خصوص در زمینه گردشگری، طبیعت گردی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی مذهبی، برگزاری تور‌های درون استانی، حضور فعال دارند.


مدیرکل میراث‌فرهنگی استان فارس تصریح کرد: دومین نمایشگاه فارس در یک نگاه از ۱۶ تا ۲۰ شهریور ۹۶ در ارگ کریمخان زند از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ در معرض گردشگران و علاقه‌مندان خواهد بود.


انتهای پیام/ت


برپایی نمایشگاه فارس در یک نگاه در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار